Automatische taken gebruiken voor efficiënter werken in AuditCase
bron: AccountancyWorld
In een tijd van voortdurende veranderingen staan organisaties voor steeds weer nieuwe uitdagingen. Efficiëntie is een sleutelwoord, vooral voor accountants en financieel professionals. Het is essentieel voor betere prestaties, kostenbesparing en een sterkere concurrentiepositie. In dit artikel laten we zien hoe een goed CRM-systeem (Customer Relationship Management) en een DMS (Document Management Systeem) kunnen bijdragen aan de efficiëntie en effectiviteit van jouw kantoor, ongeacht de grootte.
De kern van automatische taken
AuditCase biedt een geavanceerd systeem van triggers, waarmee jij zelf acties kunt instellen op basis van gebeurtenissen binnen jouw CRM-systeem. Zo kun je bijvoorbeeld direct reageren op wijzigingen in je CRM of taken. Stel dat er een nieuwe klant is geaccepteerd, kunnen er automatische taken voor onboarding worden gestart. Denk hierbij aan identificatie, de WWFT-check, etc. Deze procedure kan uit meerdere stappen bestaan en kent geen limieten.
Bron: CaseWare - partner AccountancyWorld
Meer over
Laatste nieuws
-
16 sep Werkgevers vinden inzet op vierdaagse werkweek niet realistisch
-
16 sep FNV wil 7 procent loonsverhoging en vierdaagse werkweek
-
16 sep BANVO breidt netwerk uit met Hoornwijck Groep
-
16 sep Universiteit Maastricht, BDO en AFAS gaan onderzoek doen naar duurzaamheid bij familiebedrijven
-
16 sep Hoe bereik ik accountants?
-
16 sep Rabobank: brede welvaart afgenomen, vooral bij ondernemers
-
16 sep Minister Heinen in miljoenennota: geld moet eerst verdiend worden
-
16 sep Uitspraak CBB inzake transactiebegrip vanuit de Wwft relevant voor accountants
-
16 sep Column Theo Gommer (Novak DIRECT pensioen): Ingangsdata lijfrenten/stamrechten
-
13 sep Hoge Raad: opstarttijd van tien minuten is betaalde werktijd
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan