Automatische taken gebruiken voor efficiënter werken in AuditCase

In een tijd van voortdurende veranderingen staan organisaties voor steeds weer nieuwe uitdagingen. Efficiëntie is een sleutelwoord, vooral voor accountants en financieel professionals. Het is essentieel voor betere prestaties, kostenbesparing en een sterkere concurrentiepositie. In dit artikel laten we zien hoe een goed CRM-systeem (Customer Relationship Management) en een DMS (Document Management Systeem) kunnen bijdragen aan de efficiëntie en effectiviteit van jouw kantoor, ongeacht de grootte.

De kern van automatische taken

AuditCase biedt een geavanceerd systeem van triggers, waarmee jij zelf acties kunt instellen op basis van gebeurtenissen binnen jouw CRM-systeem. Zo kun je bijvoorbeeld direct reageren op wijzigingen in je CRM of taken. Stel dat er een nieuwe klant is geaccepteerd, kunnen er automatische taken voor onboarding worden gestart. Denk hierbij aan identificatie, de WWFT-check, etc. Deze procedure kan uit meerdere stappen bestaan en kent geen limieten.

Lees het hele artikel

 

Bron: CaseWare - partner AccountancyWorld

Meer over


Laatste nieuws