NBA: In 2016 meer vragen voor helpdesk
06 jan 2017 10:16
bron: AccountancyWorld
bron: AccountancyWorld
AMSTERDAM - De NBA Helpdesk heeft in 2016 meer telefonische vragen gekregen dan in 2015. In 2016 kreeg de helpdesk 1.558 telefonische vragen. In 2015 bleef de teller steken op 1.357 telefoontjes.
Dit betekent een stijging met 14,8 %. Ruim 93 % van de vragen werd direct beantwoord. De overige vragen werden doorverwezen naar het helpdeskformulier op de website.
Het begin van de werkweek is de favoriete periode om vragen te stellen: bijna 45 % van de vragen werden gesteld op maandag en dinsdag.
Laatste nieuws
-
18 sep Ministers mogen alternatief zoeken voor bezuinigen op ambtenaren
-
18 sep RvS en Belastingdienst zelf twijfelen aan hoger btw-tarief hotel en cultuur
-
18 sep Schoof eist steun regeringspartijen voor belangrijkste plannen
-
18 sep Middelgrote accountants in VS willen meer samenwerken binnen internationale netwerken
-
18 sep Ernesto Lopez Vega (Qwoater) over de Document Hub: één centrale plek voor al je klantdossiers
-
18 sep Hoe krijg je klanten en medewerkers mee in een software verandering?
-
18 sep Waarom is het opstellen van klantprofielen voor MKB accountantskantoren belangrijk?
-
18 sep Update Novak Kwaliteitssysteem
-
17 sep Nibud: meeste huishoudens gaan er 1 tot 50 euro op vooruit
-
17 sep Ook hogere inkomens profiteren van nieuwe belastingtarieven
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan